E-mail markedsføring

Den rigtige strategi vedligeholder og opbygger dine kunderelationer…

Markedsføring per e-mail er ekstremt billigt. Du kan sende tusindvis af beskeder for ingen penge. Det er også en god måde at sikre dig, at du rammer den rigtige modtager. Du kan let måle respons, og faktisk viser det sig ofte, at responsen er højere end ved normal post. En af forklaringerne er, at det er så nemt at svare på en mail.

Hvis du udnytter teknologien, kan du lave iøjnefaldende e-mails med indbyggede svarmekanismer. Du kan endda personalisere kommunikationen. Med et nyhedsbrev kan du holde dialogen med dine kunder i gang, hvis du altså har ressourcer til at administrere det.

Men der er også ulemper ved e-mails. De er lette at ignorere og slette, e-mailadresser kan være svære at skaffe, og der er regler for, hvornår du må sende e-mails til folk, og hvad de må indeholde.

Alle erfaringer viser, at man med en relativt lille investering kan øge indtægterne fra e-mail markedsføring betydeligt. Uanset om det gælder om at få nye kunder, pleje de nuværende eller genskabe kontakten til tidligere kunder.

Samtidig er det omkostningseffektivt, hurtigt og målbart. Det er en af de få gode metoder til at kommunikere med – og på modtagerens betingelser, og du har alle muligheder for at gøre din e-mail-markedsføring personlig. Du kan opbygge kundeloyalitet, få feedback på alt, hvad du gør, øge dit salg – eller tiltrække trafik til din hjemmeside. Alt er muligt.

Går du med tanker om, hvordan du kan få succes med e-mail marketing, så ring på 51 59 12 05 eller kontakt os her.

Scroll to top