Kommunikation

Forstår kunderne hvad I siger?

Tager din virksomhed udgangspunkt i kundens verden, når I kommunikerer? Får I udvalgt og serveret de rigtige budskaber over for kunder og målgruppe, så de er helt klar over hvilken værdi din virksomhed kan tilføre?

God tekst er vejen til klar, direkte og tydelig kommunikation med alle dine målgrupper.

Vores 10 bud for god kommunikation og sprog

  1. Vis, at din tekst er personlig – Brug personord som vi, jeg, du, de og brug aktiv form
  2. Gør dig forståelig – brug ord og termer din målgruppe kender
  3. Vær præcis, når du vælger dine ord
  4. Vær konkret – Brug konkrete ord når du skriver din tekst og undgå sætningsord
  5. Del informationerne op – Skriv om én ting ad gangen, én information i hver sætning
  6. Tænk på det talte sprog – Du skal ikke skrive, som du taler, men du skal bruge ord, som du bruger når du taler
  7. Din tekst skal hænge sammen – For at gøre din tekst sammenhængende og konkret er det også en god ide at bruge forbindeord
  8. Gør dit sprog levende – Brug eksempler og gør det abstrakte konkret
  9. Din tekst skal være let at finde rundt i – Teksten skal være overskuelig, så læseren nemt kan få et overblik og finde rundt
  10. En fejlfri tekst

Vi tilbyder adgang til et stort netværk af erfarne, topprofessionelle formidlere, som kan løse enhver tænkelig tekst- og kommunikationsopgave på alle platforme. Lige fra trykte kundemagasiner, elektroniske nyhedsbreve og hjemmesider til sælgende eller informative tekster til brochurer, invitationer, annoncer og produktdatablade.

Vi ser det som vores fornemste opgave at analysere og forstå din målgruppe, kende din virksomhed, finde de rigtige kommunikationsløsninger og følge dine budskaber helt til dørs.

Ring på 51 59 12 05 eller kontakt os her, hvis du vil have et eftersyn af din kommunikation.på

Scroll to top