Sociale medier

Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram – skal/skal ikke?

Er din virksomhed på Facebook eller YouTube? Op mod 50% af al trafik på internettet bruges i dag til Facebook, og YouTube har længe været verdens 2. største søgemaskine. Derfor er der ingen vej uden om de sociale medier. Er din virksomhed med på de sociale medier, er den med sikkerhed også dér, hvor dine kunder bruger meget af deres tid. Det er nok også derfor, at omkring 80% af de danske virksomheder aktivt bruger de sociale medier.

Men bruger du de sociale medier rigtigt, bliver kunder og samarbejdspartnere til dine venner og fans, når de aktivt spreder det gode budskab om din virksomhed.  Mange firmaer har en forkert tilgang til eksempelvis Facebook:

  • Vi vil gerne Facebook”, men har ingen plan og målsætninger
  • Der er kun fokus på likes
  • Man dedikerer ingen ressourcer til projektet
  • Facebook anvendes som en PUSH-kanal – envejskommunikation
  • Man er bange for at give brugerne magten

Kom rigtigt i gang med brugen af de sociale medier ellers kan det blive lidt af et selvmål for din virksomhed.

Vi tilbyder rådgivning og planlægning af komplette sociale online marketingstrategier – fra online kundeservice til interaktiv kommunikation.

Vi kan styrke din onlineprofil på de sociale medier – Facebook, YouTube, Google+, LinkedIn, Twitter m.v. Her kan du ramme din målgruppe specifikt, gøre dig mere synlig og kommunikere direkte med nuværende og kommende kunder, som kan give din virksomhed værdifuld omtale og feedback.

Kontakt os her eller ring på 51 59 12 05 og få en snak om mulighederne om at blive mere aktiv på de sociale medier. 

Scroll to top